
Dana 21. listopada učenici naše škole u pratnji svojih nastavnica i nastavnika, ravnatelja te naše tajnice i računovotkinje uputili su se autobusima prema Zagrebu. Odredište autobusa koji je vozio učenike 2. razreda bio je grad Karlovac, točnije slatkovodni akvarij Aquatika. Učenici su se upoznali s florom i faunom hrvatskih rijeka i njihovih ekosustava, geološke prošlosti te tradicijske kulture i povijesti porječja karlovačkih rijeka Korane, Kupe, Mrežnice i Dobre. Učenici prvih razreda uz stručno su vodstvo učiteljice Branke iz istoimene pripovijesti Augusta Šenoe razgledali središte grada prateći priču Šenoina romana „Zlatarovo zlato“. Učenici su obišli Kaptol, Dolac, prošli su kroz Kamenita vrata te posjetili Markov trg, a šetnju su završili u Vranicanijevoj poljani pored Kule Lotrščak. Zoološki vrt grada Zagreba smješten u Maksimiru posjetili su učenici 3. a razreda. ZOO broji preko 350 vrsta sa skoro 8000 jedinki sisavaca, ptica, gmazova, vodozemaca, riba i beskralješnjaka s gotovo svih kontinenata. Učenici 3. b razreda posjetili su Muzej prekinutih nastao iz putujuće izložbe s konceptom propalih veza i njihovih ruševina. Muzej je mjesto koje nudi priliku svakome da ljubavni krah prebrodi na kreativan način, točnije donacijom predmeta koji je podsjetnik na vezu koje više nema. Izožen je ondje poveći broj plišanaca, nalaze se ondje odjevni predmeti i obuća, čak i jedan bicikl, a svaki izložak popraćen je napisanim komentarima. Koncepciju Muzeja osmislili su Olinka Vištica i Dražen Grubišić u Hrvatskoj, a otada je obišao svijet i prikupio nevjerojatnu zbirku. U postavu se tako nalaze i uspomene iz susjednih nam država, mnogih europskih država, ali i iz Indije, Argentine, SAD-a, Kanade… Maturanti su posjetili Muzej suvremene umjetnosti, gdje su pogledali izložbu fotografija "Iskustvo u gužvi" Goranke Matić i izložbu "Drugarstvo", koja je druga je u nizu zajedničkog naziva "Zbirka kao glagol", a Muzej ove izložbe radi kako bi redefinirao poimanje muzeja i društveni kontekst u kojem se nalazi. "Drugarstvo" predstavlja djela iz zbirki MSU-a umjetničkih kolektiva te radove umjetnika realiziranih u suradnji s raznim zajednicama.
Slobodno vrijeme učenici i djelatnici iskoristili su za ručak, kavu, šetnju, kupovinu…
školski novinari